«Το Ημέρωμα Της Στρίγγλας» - Αλλαγή ώρας παραστάσεων λόγω μέτρων

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 30.11.2020

«Υπάρχει ένας τόνος ιδιαίτερος, ικανός να χαρακτηρίσει την κωμωδία του Σαίξπηρ “Η Στρίγγλα που έγινε αρνάκι” σ’ αντίθεση με άλλες, μεταγενέστερες κωμωδίες του. Τόνος που την προικίζει με μια κάπως τραχειά ευρωστία και την κάνει δημοφιλή».


Πήτερ Μπρουκ

*Η παράσταση της Δευτέρας, 30 Νοεμβρίου, λόγω των μέτρων θα διεξαχθεί στις 18:30.*

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Θέατρο Δέντρο παρουσιάζει το θεατρικό έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, «Το Ημέρωμα Της Στρίγγλας», σε σκηνοθεσία Λέανδρου Ταλιώτη.

Μετά την επιτυχημένη Γκόλφω, ο Λέανδρος Ταλιώτης και η Κατερίνα Λούρα συναντιούνται δεύτερη φορά επί σκηνής, παρουσιάζοντας μας «Το Ημέρωμα Της Στρίγγλας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.

… η υποκρισία σήμερα δυστυχώς καταλαμβάνει τα πάντα. Άλλα λέει κάποιος και άλλα πραγματοποιεί. Υποκρισία είναι η απόκρυψη των αληθινών αισθημάτων και σκέψεων, δηλαδή η προσποίηση. Υποκρισία είναι όταν λέω ένα πράγμα αλλά κατά βάθος πιστεύω κάτι άλλο, όταν φανερώνω ένα πρόσωπο αλλά κατά βάθος είμαι κάποιος άλλος…

Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Η πολυπαιγμένη αυτή κωμωδία του Σαίξπηρ, με τίτλο «The taming of the shrew» ή «Η Στρίγγλα που έγινε αρνάκι» ή «Το ημέρωμα της στρίγγλας», πρωτοπαίχτηκε το 1592 ή το 1593 και είναι καθ’ ολοκληρίαν θέατρο μέσα στο θέατρο, μια παράσταση από θεατρίνους στον πύργο ενός λόρδου η οποία παίζεται όχι για τον ίδιο τον λόρδο αλλά για έναν μεθύστακα γανωτή, τον Λέρα, τον οποίο ο λόρδος κι οι υπηρέτες του, τον μεταφέρουν στο κρεβάτι του λόρδου, του φορούν τα ρούχα του λόρδου και, όταν ξυπνήσει, του φέρονται σαν σε λόρδο -μέχρι και έναν υπηρέτη ντύνουν γυναίκα για να υποδυθεί τη λαίδη του. Και πείθουν έναν περιοδεύοντα θίασο που έφτασε στον πύργο να δώσει παράσταση ενώπιον της «εξοχότητάς του».

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Συγγραφέας: Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Λέανδρος Ταλιώτης
Σκηνικά/Κοστούμια: Λάκης Γενεθλής
Μουσική: Ανδρέας Μουστούκης
Φωτισμοί: Χρήστος Γωγάκης
Επικοινωνία/Διεύθυνση παραγωγής: Γιάννος Λούρας

Επί Σκηνής: Κατερίνα Λούρα, Αντρέας Δανιήλ, Ανδρέας Καρούμπας, Αντώνης Κλεάνθους, Ονησίφορος Ονησιφόρου, Άννη Χούρη.

Μουσικοί Επί Σκηνής: Κλεάνθης Δημητρίου (τρομπόνι) & Θέλιος Γεωργίου (τρομπέτα)

ΠΡΕΜΙΕΡΑ: Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020, 8:00 μ.μ.
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Λευκωσία, Θέατρο Δέντρο στις 21, 22, 25, 28, 29, 30 Νοεμβρίου / Πάφος, Μαρκίδειο στις 11 Δεκεμβρίου / Λεμεσός, Παλιό Ξυδάδικο στις 18 Δεκεμβρίου.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: www.soldouttickets.com.cy, καταστήματα STEPHANIS και στο 99520835
ΜΕΓΑΣ ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ: ΘΟΚ | ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΡΙΚ, ΔΙΕΣΗ 101.1

ΕΙΣΟΔΟΣ: €15 | €12 (ατέλεια, μαθητές, φοιτητές, συνταξιούχοι)

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ