«Περιμένοντας τον Γκοντό» από το θέατρο ΑντίΛογος

ΠΑΡΑΘΥΡΟ Δημοσιεύθηκε 20.4.2021


«…Καμιά φορά αναρωθκιούμαι… Τόσα χρόνια, αν δεν ήμουν εγώ, τί ήταν να γίνεις εσύ;»




«Η επιθυμία μας να ανεβάσουμε το «Περιμένοντας τον Γκοντό» γεννήθηκε από μια εσωτερική ανάγκη να κρατήσουμε ζωντανή τη φλόγα για κοινή συνύπαρξη και συνεργασία Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων. Τη φλόγα για τον αγώνα και την ανάγκη της επανένωσης της Κύπρου και του λαού μας. Ο δικός μας τρόπος να το κάνουμε, είναι μέσα από την τέχνη μας».




Το θέατρο ΑντίΛογος, σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Κώστα Σιλβέστρο επιχειρούν για πρώτη φορά στα κυπριακά θεατρικά δρώμενα, να παρουσιάσουν το εμβληματικό έργο του Σάμιουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό» στην κυπριακή διάλεκτο, ελληνική και τουρκική, με πρωταγωνιστές τους Γιώργο Κυριάκου και Izel Seylani.



176040182_1914263788729516_1324706159393011375_n



Μέσα από αυτό το έργο-σταθμό για την παγκόσμια δραματουργία, οι δύο διάλεκτοι σμίγουν και γίνονται μια. Η έντονη ανάγκη για επικοινωνία των δύο ηρώων, εξοστρακίζει κάθε εμπόδιο στην επικοινωνία τους, ακόμη και αυτό της γλώσσας.




Ο λόγος του Εστραγκόν και του Βλαδιμήρ μεταφέρεται μέσω δυο τριαντάρηδων των δυο κοινοτήτων του νησιού μας. Εκπροσώπων μιας γενιάς που γεννήθηκε και μεγάλωσε σ΄ ένα καθεστώς αναμονής. Μιας γενιάς που μεγάλωσε από τη μια με το «Δεν Ξεχνώ» για τον πόλεμο του 1974 - χωρίς να έχει καμία μνήμη γι’ αυτό που δεν πρέπει να ξεχάσει - κι από την άλλη κάτι αντίστοιχο, για τις τραυματικές εμπειρίες των θυλάκων . Μιας γενιάς που «γέρασε πριν την ώρα της» ή που «γεννήθηκε γερασμένη». Η εν λόγω παραγωγή γεννήθηκε εν μέσω πανδημίας, περίοδο κατά την οποία οι επαφές ανάμεσα στις δύο κοινότητες έγιναν ακόμη πιο δύσκολες.


Η ομάδα, με καθημερινές συναντήσεις, εργάστηκε στην καρδιά της νεκρής ζώνης με την στήριξη του Σπιτιού της Συνεργασίας.




Υπόθεση του έργου:


Δύο παρίες, περιφέρονται άσκοπα στη διάρκεια της μέρας και λίγο πριν την νύχτα, καταλήγουν σε ένα μέρος στη μέση του πουθενά, όπου περιμένουν την έλευση κάποιου κυρίου Γκοντό, ο οποίος, όμως, ποτέ δεν έρχεται. Οπωσδήποτε, όμως, θα έρθει αύριο. Έτσι, η ζωή τους καθώς περιστρέφεται γύρω από την πάντα επικείμενη και πάντα αναβαλλόμενη άφιξη του Γκοντό, δεν αποκτά κανένα άλλο λόγο ύπαρξης, παρά τη συνάντησή τους και την αναμονή.




Σύλληψη- Σκηνοθεσία- Διασκευή: Κώστας Σιλβέστρος

Σκηνογράφος- Ενδυματολόγος: Θέλμα Κασουλίδου

Ηχητικό τοπίο : Αντώνης Αντωνίου

Σχεδιασμός Φωτισμού: Κούλης Σιαμπτάνης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Βασίλης Παφίτης



Ερμηνεύουν: Izel Seylani, Γιώργος Κυριάκου




Παραστάσεις


Πρεμιέρα: Τετάρτη 5 Μάϊου 2021 στις 8 το βράδυ

Παραστάσεις κάθε Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 8 το βράδυ



Σπίτι της Συνεργασίας (H4C), Μάρκου Δράκου 28, 1102 Λευκωσία

Για πληροφορίες και κρατήσεις: 99251331

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

"The Unfriend" του Steven Moffat

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

Πρεμιέρα για την παράσταση "ΔΙΔΩ/ΕΛΙΣΣΑ ή μια περιπλανώμενη ιστορία" της Μαγδαλένας Ζήρα

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«O Φάρος» του Conor McPherson

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» στην Κεντρική Σκηνή ΘΟΚ