Η... τέλεια ληστεία στο Hatton Garden είναι απολαυστική

Μιχάλης Σταύρου Δημοσιεύθηκε 2.9.2019

Αν δεν υπήρχε προηγούμενο με άλλες ταινίες και σειρές για την περιβόητη ληστεία στο Hatton Garden, η σειρά του ITV με τον ομώνυμο τίτλο θα είχε στιγματιστεί από το γεγονός ότι ακολουθεί τη μανία του "La Casa de Papel". Γιατί και αυτή η ληστεία που έγινε το 2015 στη Βρετανία, στην οποία βασίζεται η σειρά είχε το... τέλειο σχέδιο. Και ήταν πραγματικό. Και χαρακτηρίστηκε από τα Μέσα ως η μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Αγγλία. Ευτυχώς που προηγήθηκαν όμως άλλες παραγωγές βασισμένες στο ίδιο θέμα και έχουμε να λέμε για μια σειρά στην οποία θα πρέπει να... κλέψετε οπωσδήποτε από τον πολύτιμο χρόνο σας για να τη δείτε.


Ιανουάριος 2015: Ενώ ξεκινά η νέα χρονιά, τα μέλη μιας ασυνήθιστης συμμορίας ληστών συζητούν τις τελευταίες λεπτομέρειες του πανέξυπνου σχεδίου τους, το οποίο συνέθεταν κομμάτι-κομμάτι τα τελευταία χρόνια. Τέσσερις ηλικιωμένοι άντρες, ο 75χρονος John 'Kenny' Collins, ο 67χρονος Terry Perkins, ο 76χρονος Brian 'The Guv'nor' Reader και ο 60χρονος Daniel Jones, συναντιούνται διακριτικά κάθε Παρασκευή βράδυ στην αγαπημένη τους παμπ The Castle, ένα ήσυχο μέρος στο βόρειο Λονδίνο που δεν απέχει πολύ από τον στόχο τους: Την αίθουσα χρηματοκιβωτίου της εταιρείας Hatton Garden Safety Deposit Ltd, όπου βρίσκονται εκατοντάδες θυρίδες που κρύβουν αμύθητα πλούτη. Από την παρέα απουσιάζει ο "Basil", ο άνθρωπος-μυστήριο που συμμετείχε στη ληστεία και ο μόνος που δεν έχει αναγνωριστεί ακόμα από τις αρχές. Μέχρι τις 2 Απριλίου που θα γίνει η ληστεία οι άντρες θα γίνουν έξι και θα μοιραστούν κοσμήματα, χρυσό και μετρητά αξίας 14 εκατομμυρίων λιρών (περίπου 18,6 εκατομμύρια ευρώ).

Τα λοιπά στοιχεία της ιστορίας αποκαλύπτονται μέσα από τα τέσσερα επεισόδια της βρετανικής παραγωγής. Φυσικά προτού σε βάλει το πρώτο επεισόδιο στη διαδικασία να γκουγκλάρεις για τη ληστεία, θα προσέξεις πως οι δημιουργοί αυτής της μίνι σειράς δεν την αντιμετωπίζουν με τη σοβαρότητα του "ριφιφί του αιώνα". Η συμμετοχή τεσσάρων ηλικιωμένων ανδρών στη σειρά δίνει τη δυνατότητα στους δημιουργούς να τους αντιμετωπίσουν ως... γέρους του Μάπετ Σόου. Ειδικά στους δύο κύριους πρωταγωνιστές της ιστορίας, οι οποίοι μοιάζουν να θέλουν να καθοδηγήσουν την ομάδα.

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες παραγωγές που βασίστηκαν στη βρετανική ληστεία, εδώ βλέπουμε την κωμική πλευρά της, όπου οι κόντρες και οι ατάκες πέφτουν βροχή. Οι δημιουργοί εκμεταλλεύονται με έξυπνο τρόπο το ταλέντο του έμπειρου καστ (Τίμοθι Σπαλ, Άλεξ Νόρτον, Κένεθ Κράνχαμ κ.ά.) με αποτέλεσμα να βλέπουμε μια σοβαρή ληστεία με έναν έξυπνο και μάλλον χιουμοριστικό τρόπο. Φυσικά, επειδή η λεία είναι μεγάλη και οι πληγές ανοιχτές, κρατάνε πάντα μια πισινή όταν τα γεγονότα είναι σε εξέλιξη και μοιάζει να υπάρχει μια διστακτικότητα να περάσει εντελώς στην κατηγορία κωμική, ωστόσο και πάλι μιλάμε για τέσσερα επεισόδια μιας μίνι σειρά που αξίζει την προσοχή σας.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας parathyro.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

«Πρόσφυγες, νήματα, (μ)νήματα» του Χριστόφορου Χριστοφόρου

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Γλωσσική επαφή και γλωσσική αλλαγή

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η γλωσσολογία, τελικά, γιατί υπάρχει;

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ

Η πλατφόρμα Χ του Μασκ