O αρχιτέκτονας Γιώργος Τζιρτζιλάκης και η τεχνοκριτικός Νάντια Αργυροπούλου είναι ο σχεδιαστής και η επιμελήτρια, αντίστοιχα, της έκθεσης «Hell-as Pavilion», η οποία παρουσιάζεται από τις 27 Φεβρουαρίου στο Παρίσι.
Αργυροπούλου και Τζιρτζιλάκης επιχειρούν να ανατρέψουν την αρνητική εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό μέσα από την εν λόγω έκθεση, για την οποία επιστρατεύονται έργα σπουδαίων καλλιτεχνών, όχι μόνο εικαστικών αλλά και αρχιτεκτόνων, ποιητών και κινηματογραφιστών όπως των Νίκου Εγγονόπουλου, Αλέξη Ακριθάκη, Βλάση Κανιάρη, Ανδρέα Εμπειρίκου, Νάνου Βαλαωρίτη, Μαρίας Παπαδημητρίου, Στέλιου Φαϊτάκη, Εύας Στεφανή και πολλών άλλων.
Ανάμεσά τους, οι Κύπριοι Νίκος Χαραλαμπίδης, Χάρις Επαμεινώνδα και Σάββας Χριστοδουλίδης.
Συνολικά τα έργα περίπου 70 καλλιτεχνών περιλαμβάνονται στην έκθεση, η οποία φέρει τον τίτλο «Hell-as Pavilion», δανεισμένο από τη λέξη HELL-AS, όπως εμφανίζεται στην τελευταία ταινία του Ζαν Λυκ Γκοντάρ «Film Socialisme». Πρόκειται για ένα λογοπαίγνιο που παραπέμπει ηχητικά τόσο στην αγγλική λέξη «κόλαση» όσο και στη γαλλική «αλίμονο» και «ταιριάζει γάντι με τη λοιδορημένη και δαιμονοποιημένη χώρα μας μεσούσης της οικονομικής κρίσης».

Λουκία Αλαβάνου, Kiss Forever, 2010 ©Λ. ΑΛΑΒΑΝΟΥ
Στέλιος Φαϊτάκης, Βασίλειος Βουλγαροκτόνος [σειρά «Οι Αυτοκράτορες του Βυζαντίου», 2010, ιδιωτική συλλογή ©THE BREEDER, AΘΗΝΑ

Κωστής Βελώνης, Ο Βασιλιάς των Λόφων [Et in Arcadia Ego], 2012 ©Κ.ΒΕΛΩΝΗΣ

Νάνος Βαλαωρίτης, άτιτλο [LA BETISE NE CONNAiT PAS DE DISTINCTION DE CLASSES], 1960's, ιδιωτική συλλογή

Νίκος Χαραλαμπίδης [Hollow airport Museum], Ασκήσεις Δημοκρατίας, 2012, εκτύπωση σε ύφασμα ©Ν. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
