Γράφει η Βάλια Καϊμάκη | valia@inrec.gr
Τις τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου, η μεγάλη διοργάνωση World Mobile Congress άνοιξε τις πόρτες της στη Βαρκελώνη για να υποδεχθεί όλους τους παρόχους τηλεπικοινωνιών ανά τον κόσμο. Από καινούργια μοντέλα μέχρι φρέσκες ιδέες, όλα χώρεσαν στη Βαρκελώνη - η οποία σύμφωνα με το ρεπορτάζ μου βγάζει και ειδικούς τσιμπημένους καταλόγους στα εστιατόρια για να επωφεληθεί τα μέγιστα. Ο κόσμος πολύχρωμος, τα περίπτερα τεράστια. Εκτός από τους κολοσσούς του χώρου συμμετέχουν και "εθνικές αποστολές", από κάθε χώρα. Είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσεις έτσι.
Όπως για παράδειγμα οι γαλλικές start-up, οι οποίες κατέβηκαν υπό κοινή σημαία. Το όνομά τους: French Tech και σήμα τους η εθνική μασκότ, ο κόκορας, σε κόκκινο, οριγκάμι στάιλ. Στόχος τους να έρθουν σε επαφή με επενδυτές αλλά και να ανακαλύψουν ξένες, πολλά υποσχόμενες start-up και να τις πείσουν να εγκατασταθούν στη Γαλλία. Το γεγονός που έκανε μεγάλη αίσθηση ήταν η επιστροφή του ιστορικού Nokia 3310. Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους θα κυκλοφορήσει παντού με τιμή που δεν θα ξεπερνάει τα 50 ευρώ. Πίσω από την πρωτοβουλία κρύβεται μια φινλανδική start-up, η HMD Global, η οποία αγόρασε τα πνευματικά δικαιώματα των τηλεφώνων Nokia, μιας μάρκας που δεν κυκλοφορεί πια στην αγορά. Το Nokia 3310 είναι το πρώτο που θα κυκλοφορήσει, φτιασιδωμένο ώστε να ικανοποιεί τις σύγχρονες ανάγκες αλλά κρατώντας τα δύο χαρακτηριστικά που το έκαναν διάσημο: μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και ανθεκτικότητα. Μαζί με το 3310 και τρία νέα μοντέλα, τα Nokia 6,5 και 3 που μπαίνουν στην κατηγορία των μεσαίων έξυπνων κινητών.
World Mobile Congress: Οι Netflix, Samsung, η "νέα" Nokia, πάμπολλες start-ups αλλά και η Greenpeace συναντήθηκαν στη Βαρκελώνη