Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα
Τα φύλλα συκής και η λογοκρισία στα έργα ζωγραφικής του Μεσαίωνα
Το χριστιανικό δόγμα γύρω από τη σεμνότητα άλλαξε τη στάση απέναντι στο γυμνό και τα έργα τέχνης άρχισαν να γίνονται με γυμνές φιγούρες καλυμμένες από τον 1ο αιώνα μ.χ
Έκθεση «Αγορά: Η δημιουργία» | 12 σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της Δημοτικής Αγοράς Λευκωσίας
Έκθεση «Αγορά: Η δημιουργία» | 12 σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της Δημοτικής Αγοράς Λευκωσίας
Από τη δεκαετία του 2010, όταν το Δημαρχείο μετέφερε τα γραφεία του αλλού και η αγορά έκλεισε, το κτίριο έπεσε σε παρακμή και χρησιμοποιήθηκε σποραδικά για διάφορα πολιτιστικά κυρίως δρώμενα,...
Agora: The Making Of | Από το 1960 μέχρι σήμερα...
Agora: The Making Of | Από το 1960 μέχρι σήμερα...
Το κτίσμα του Σταύρου Οικονόμου άνοιξε τις πύλες του μετά από αρκετό καιρό και συστήνεται στο κοινό ως Κέντρο Αριστείας CYENS, καθώς παρουσιάζει μια έκθεση από αρχιτεκτονικά σχέδια, φωτογραφίες και...
Ζητά εξηγήσεις για τα διατηρητέα η «Πάνω από όλα η Λεμεσός» από Δήμο Λεμεσού
Ζητά εξηγήσεις για τα διατηρητέα η «Πάνω από όλα η Λεμεσός» από Δήμο Λεμεσού
«Τι έχει κάνει ο Δήμος τα τελευταία επτά χρόνια για τα διατηρητέα και ιστορικά κτίρια της πόλης;» τονίζει η κίνηση, καθώς προτάσσει την κατεδάφιση του ιστορικού ξενοδοχείου «Curium Palace».
«Μίλα μου Ιστορικά» | Νέα διάλεξη για το νότιο μεταλλείο Μαθιάτη-Στρογγυλού
«Μίλα μου Ιστορικά» | Νέα διάλεξη για το νότιο μεταλλείο Μαθιάτη-Στρογγυλού
Η ευρύτερη περιοχή Μαθιάτη είναι γνωστή για τα πλούσια κοιτάσματα της σε ορυκτά (χαλκό, χρυσό, άργυρο κ.ά.), και τον ρόλο που έπαιξε στην αρχαία και σύγχρονη μεταλλευτική οικονομία της Κύπρου.
Ωδείο Σόλωνα Μιχαηλίδη | Προχωρεί στην κήρυξή του σε διατηρητέο ο Δήμος Λεμεσού μετά τις δημοσιεύσεις
Ωδείο Σόλωνα Μιχαηλίδη | Προχωρεί στην κήρυξή του σε διατηρητέο ο Δήμος Λεμεσού μετά τις δημοσιεύσεις
Το θέμα είδε το φως της δημοσιότητας από αναρτήσεις ομάδας αρχιτεκτόνων και ακτιβιστών και μετέπειτα της κινήματος οικολόγων για ν’ αποτραπεί η κατεδάφιση του από τον νέο ιδιοκτήτη.
Δημοτική Αγορά Λευκωσίας | Το κτίσμα του Οικονόμου από τη «Διόρθωση» στο CYENS
Δημοτική Αγορά Λευκωσίας | Το κτίσμα του Οικονόμου από τη «Διόρθωση» στο CYENS
Νέα εποχή για έναν χώρο που φιλοξένησε χιλιάδες συναντήσεις ανθρώπων και πολιτιστικών δράσεων. Με αφορμή τα εγκαίνια του χώρου ως «CYENS», το «Π» αναφέρει λεπτομέριες για το κτήριο και θυμάται...
Νέα σημαντικά στοιχεία για Χαλκολιθική και Εποχή του Χαλκού στη Μακούντα-Βούλες-Μερσινούδκια της Πάφου
Νέα σημαντικά στοιχεία για Χαλκολιθική και Εποχή του Χαλκού στη Μακούντα-Βούλες-Μερσινούδκια της Πάφου
Τα ευρήματα των ανασκαφικών περιόδων 2017-19 και 2022-23, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, καταγράφεται πως αποκάλυψαν στοιχεία για τη ύπαρξη μιας σειράς κυκλικών κατοικιών, καθώς επίσης εστίες φωτιάς και μεταλλευτική δραστηριότητα.
Περικλής Κοροβέσης: «Με τον σκοταδισμό δεν τελειώσαμε ακόμα»
Περικλής Κοροβέσης: «Με τον σκοταδισμό δεν τελειώσαμε ακόμα»
Ο ποιητής, λογοτέχνης, αρθρογράφος και κοινωνικός ακτιβιστής που απεβίωσε σαν σήμερα το 2020 είχε αυτοβιογραφηθεί στη LIFΟ, για την σειρά «Οι Αθηναίοι».
Ενοίκια στα ύψη, gentrification και ηχορύπανση: Η Ρώμη του Νέρωνα είχε όλα τα προβλήματα των σημερινών μητροπόλεων
Ενοίκια στα ύψη, gentrification και ηχορύπανση: Η Ρώμη του Νέρωνα είχε όλα τα προβλήματα των σημερινών μητροπόλεων
Παρότι η απόσταση που μας χωρίζει από την κλασική Ρώμη είναι τεράστια, τα αστικά προβλήματα που αντιμετώπισε μοιάζουν να επαναλαμβάνονται ανά τους αιώνες.
Guardian: Ο οίκος Christie's ακύρωσε δημοπρασία με αρχαιοελληνικά αγγεία - Τι οδήγησε στην απόφαση
Guardian: Ο οίκος Christie's ακύρωσε δημοπρασία με αρχαιοελληνικά αγγεία - Τι οδήγησε στην απόφαση
Τα τελευταία 18 χρόνια, ο Τσιρογιάννης έχει εντοπίσει περισσότερες από 1.700 λεηλατημένες αρχαιότητες σε οίκους δημοπρασιών, γκαλερί, μουσεία και ιδιωτικές συλλογές, ειδοποιώντας την Ιντερπόλ και άλλες αστυνομικές δυνάμεις.
Αλωπεκία και τέχνη: Η εικαστική ερμηνεία για την τριχόπτωση των γυναικών
Αλωπεκία και τέχνη: Η εικαστική ερμηνεία για την τριχόπτωση των γυναικών
Οι απεικονίσεις της αλωπεκίας σε όλη την ιστορία της τέχνης είναι μια υπενθύμιση των πολλών περίπλοκων τρόπων που αντιμετωπίζεται η τριχόπτωση των γυναικών.